You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '' at line 1You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near '' at line 1 - Magazin Purmo
- Purmo Compact H 600 - Purmo Compact H 300 - Purmo Compact H 400 - Purmo Compact H 450 - Purmo Compact H 500 - Purmo Compact H 900 - Purmo Compact 21s
- Purmo Compact Ventil H 200 - Purmo Compact Ventil H 300 - Purmo Compact Ventil H 400 - Purmo Compact Ventil H 450 - Purmo Compact Ventil H 500 - Purmo Compact Ventil H 600 - Purmo Compact Ventil H 900 - Purmo Compact Ventil Median CVF - Purmo Compact Ventil 21s
- Purmo Plan Compact FC - Purmo Plan Ventil Compact FCV
- Purmo RAMO Compact - Purmo RAMO Ventil Compact
- Purmo Compact Vertical - Purmo KOS Vertical - Purmo PAROS V - Purmo TINOS V
- Purmo BANGA - Purmo SANTORINI - Purmo SANTORINI C - Purmo BANGA CROMAT
- Purmo Hygiene
- Teava PEX Purmo - Termoreglare pardoseala - Izolatie si accesorii
- Purmo Aquilo FMS H90 - Purmo Aquilo FMS H110 - Purmo Aquilo FMS H140 - Purmo Aquilo F1S - Accesorii montaj convectori Aquilo
- Grile tip PMO din Aluminiu cu latimea 200 - Grile tip PMO din Aluminiu cu latimea 250 - Grile tip PMO din Aluminiu cu latimea 300 - Grile tip PMO din FAG cu latimea 200 - Grile tip PMO din FAG cu latimea 250 - Grile tip PMO din FAG cu latimea 300 - Grile tip PMO din STEJAR cu latimea 200 - Grile tip PMO din STEJAR cu latimea 250 - Grile tip PMO din STEJAR cu latimea 300 - Grile tip PMO din STEJAR lacuit cu latimea 200 - Grile tip PMO din STEJAR lacuit cu latimea 250 - Grile tip PMO din STEJAR lacuit cu latimea 300 - Grile PMO din Aluminiu anodizat - Grila decorativa cu plinta Z
- Purmo Aura Basic - Purmo Aura Bench - Purmo Aura Confort


Putere: W

Detalii telefonic la: 0720 242 626
Detalii produs :



Nota: Imaginile prezentate pe SITE sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, putand conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului.

NOTA: Pentru produsele aduse pe baza de comanda este absolut necesar achitarea unui avans minim cuprins intre 30% si 50% din valoarea comenzii.
10ani garantie de la Purmo


Condiţii de garanţie pentru radiatoare panou din oţel marca PURMO

1. Radiatoarele panou PURMO sunt introduse pe piaţa şi puse la dispoziţie pe baza Regulamentului (UE) nr 305/2011 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a unor condiţii armonizate pentru comercializarea produselor pentru construcţii (CPR).

2. Firma Rettig Heating Sp. z o.o. /rom. S.R.L./ cu sediul în Rybnik, str. Przemysłowa (numită în continuare Garant) acordă pe teritoriul Uniunii Europene o garanţie de 10 ani (calculând din ziua achiziţiei) pentru radiatoarele panou PURMO montate în instalaţii de încălzire centrală, însă nu mai mult decât 11 ani, calculând de la data de producţie amplasată pe radiator. Garanţia de 10 ani se referă la radiatoarele fabricate începând cu 06.03.2007.

3. În garanţie sunt cuprinse radiatoarele montate în instalaţii de încălzire centrală:
· în sistem închis cu vas de expansiune cu membrană;
· alimentate de la o sursă de căldură cu schimbător de căldură, de la sală de cazane, de la o pompă de căldură;
· executate din ţevi negre din oţel, ţevi din cupru sau din materiale sintetice cu barieră antidifuzie;
· echipate cu guri de aerisire locale (nu sunt admise sistemele reţelei centrale de aerisire);
· care încălzesc locuinţe, birouri, încăperi de prestare a serviciilor şi altele în care nu există acţiunea corozivă şi dăunătoare a substanţelor din aer şi, în special, în care nu există umezirea permanentă sau periodică a suprafeţei radiatorului.
Se admite montarea radiatoarelor panou PURMO în instalaţii cu dimensiuni mici ale sistemului deschis (până la o putere de 25 kW) cu condiţia utilizării în acele instalaţii a inhibitorilor de coroziune admişi spre utilizare. Pe perioada garanţiei radiatoarele şi elementele acestora, în care au fost depistate defecte care rezultă din vina producătorului şi care au fost anunţate nu mai târziu decât la 1 lună de la depistare, vor fi reparate şi dacă acest lucru va fi imposibil, vor fi înlocuite cu unele noi, fără defecte.

4. Baza pentru obţinerea garanţiei o constituie:
· posedarea unui document de achiziţie, adică posedarea facturii de achiziţie a radiatoarelor,
· montarea radiatoarelor în instalaţia de încălzire centrală în conformitate cu normele tehnice naţionale şi în conformitate cu normele citate în acestea.
· respectarea indicaţiilor Garantului cuprinse în „Condiţii de utilizare a radiatoarelor panou PURMO”.


5. Presiunea de lucru în instalaţii de încălzire centrală cu radiatoarele panou PURMO nu poate depăşi 10 bari (6 bari pentru radiatoarele Vertical), iar temperatura maximă de lucru - 110°C. În clădiri înalte şi în clădiri de tipul zgârie nori trebuie să fie aplicată împărţirea instalaţiei în zone. Verificarea etanşeităţii instalaţiei trebuie să fie efectuată la o presiune de probă egală cu presiunea de lucru în instalaţia dată plus 2 bari, însă nu mai puţin decât 4 bari. Presiunea maximă admisă în timpul verificării etanşeităţii instalaţiei este de 12 bari (8 bari pentru radiatoarele Vertical).

6. Garanţia nu cuprinde radiatoarele montate:
· într-o instalaţie de încălzire centrală care va fi conectată la o reţea de căldură de temperatură înaltă, printr-un hidroelevator sau printr-un nod cu amestec pompă;
· în piscine, spălătorii auto, spălătorii, abatoare, toalete publice, băi şi alte încăperi în care există acţiunea corozivă dăunătoare a substanţelor conţinute în aer, precum şi umezirea permanentă sau periodică a suprafeţei radiatorului – acest lucru nu se referă la radiatoarele acoperite cu zinc, în versiunea cu o protecţie anticorozivă suplimentară, pentru care garanţia este de 6 ani, însă nu mai mult decât 7 ani de la data de fabricaţie;
· într-o instalaţie de încălzire centrală care va fi conectată în mod permanent la o reţea cu apă fără aplicarea armaturii de protecţie împotriva curgerii de retur, aşa numită anticontaminare;
· într-o instalaţie de încălzire centrală care va fi golită de apă mai des şi pentru o perioadă mai lungă decât cea prevăzută de cerinţele indispensabile de exploatare;
· în instalaţii cu abur;
· într-o instalaţie de încălzire centrală în care vor fi depăşite valorile admise ale celor mai importanţi indicatori de calitate a apei, adică:
· conţinutul sumar al ionilor de clorură şi sulfat nu poate fi mai mare decât 150 mg/l (pentru instalaţii din ţevi de cupru nu mai mult decât 50 mg/l),
· conţinutul de oxigen nu trebuie să fie mai mare decât 0.1 mg/l,
· reacţia pH a apei trebuie să fie în limita de 8.0 ÷ 9.5,
· duritatea generală nu trebuie să fie mai mare decât 4.0 mval/l.

7. Garanţia nu cuprinde deteriorările radiatoarelor şi echipamentului acestora (suspensii, scuturi de protecţie) care rezultă din folosirea, depozitarea şi transportarea necorespunzătoare, precum şi din utilizarea produsului neconformă cu destinaţia acestuia. Acest lucru se referă în mod special la radiatoarele:
· depozitate în aer liber înainte de instalare,
· deteriorate mecanic,
· impurificate în interior cu corpuri solide sau cu lichide dăunătoare,
· deformate din cauza presiunii de probă sau presiunii statice prea înalte din instalaţie,
· deformate ca urmare a îngheţării instalaţiei.
· deteriorate mecanic din cauza unei însărcinări inadmisibile care rezultă, de ex., din faptul că o persoană se aşează sau se urcă pe acesta.

8. Radiatoarele trebuie să fie montate fără scoaterea acestora din ambalajul individual de fabricaţie. Respectivul ambalaj trebuie să rămână pe radiator chiar dacă instalaţia de încălzire centrală este pornită pentru a încălzi clădirea în timpul lucrărilor de finisare sau pentru uscarea clădirii. Se recomandă ca ambalajul să fie scos de către utilizatorul încăperii după terminarea tuturor lucrărilor de finisare. Din motive de igienă radiatoarele necesită o curăţare periodică. În acest scop se cere utilizarea unor materiale moi şi delicate care eventual sunt uşor umezite cu apă. Pentru curăţarea radiatoarelor este interzisă utilizarea unor agenţi de curăţare agresivi sau caustici (solvenţi, agenţi cu conţinut de clor). Radiatoarele panou nu pot fi utilizate pentru uscarea unor obiecte ude sau umede care sunt puse pe radiator. Reclamaţiile depuse pentru deteriorarea stratului de lac cauzată de utilizarea şi conservarea necorespunzătoare nu vor fi luate în considerare.

9. Se interzice golirea de apă a instalaţiei întregi sau a unei părţi a acesteia şi lăsarea instalaţiei în această stare. Acest lucru se referă, de asemenea, la instalaţii noi supuse unor probe de etanşeitate. Dacă este necesară golirea instalaţiei, de ex. din cauza renovării sau conservării, apa trebuie să fie evacuată numai din acea parte a instalaţiei în care acest lucru este necesar. După executarea lucrărilor, instalaţia golită trebuie să fie imediat umplută cu apă. Cantitatea de apă folosită la umplerea şi la suplimentarea instalaţiei de încălzire centrală trebuie să fie controlată, de ex. cu ajutorul unui apometru.

10. Produsul este cuprins în garanţie cu condiţia că acesta nu a fost reparat sau modificat de către cumpărător sau de către terţe persoane fără acordul Garantului.

11. În cazul apariţiei unor defecte în perioada de garanţie are loc iniţierea procedurii de garanţie prin anunţarea defectului către Vânzător, pe un formular special, cu descriere detaliată a defectului apărut şi cu prezentarea tuturor datelor cerute în formular. Vânzătorul primeşte cererea de reclamaţie şi o trimite către Garant printr-o scrisoare recomandată, fax sau mail în termen de 24 de ore de la primirea acesteia. În cazul trimiterii unui formular cu date incomplete care fac imposibilă soluţionarea reclamaţiei, acesta va fi înapoiat de către Garant cu scopul de a completa datele. La formular trebuie să fie ataşată factura de achiziţie sau o copie xerox a acesteia. În cazuri speciale Garantul poate cere completarea cererii de reclamaţie cu o documentaţie fotografică, prin care se prezintă obiectul cererii de reclamaţie. Garantul este obligat să răspundă la cererea de reclamaţie în formă scrisă în termen de 14 zile de la data primirii cererii, începând din data primirii formularului complet de reclamaţie.

12. Pentru a soluţiona reclamaţia Garantul inspectează produsul reclamat la locul montării radiatorului sau într-un alt loc indicat de acesta. Dacă cererea de reclamaţie se referă la un defect care are caracter de deteriorare mecanică, până la momentul inspectării trebuie să păstraţi ambalajul original în care radiatorul a fost furnizat. În cazul soluţionării pozitive a garanţiei, Garantul se obligă că, în termen de 14 zile de la data aprobării acesteia va repara sau va înlocui acele părţi ale produsului care au fost considerate a fi defecte din cauza producţiei incorecte sau din cauza unor defecte de material, respectiv, se obligă la înlocuirea întregului radiator cu unul fără defecte. În cazuri speciale (de ex.: când înlocuirea radiatorului necesită aducerea acestuia din străinătate)

13. Garantul îşi rezervă dreptul de a prelungi termenul de realizare a reclamaţiei aprobate peste termenul stabilit de 14 zile. În cazul unor defecte care nu influenţează funcţionalitatea radiatorului, Garantul poate, de asemenea, să propună o reducere de preţ. În cazul reclamaţiei unui produs care nu mai este fabricat, Garantul va propune clientului un produs cu parametrii care corespund cu radiatorul reclamat, respectiv, va propune rambursarea contravalorii acestuia din ziua achiziţiei. Garantul nu furnizează radiatoarele înlocuitoare pe perioada soluţionării garanţiei. Garantul îşi rezervă dreptul de a alege modul de soluţionare a garanţiei. În cazul acceptării reclamaţiei pentru un radiator cu opţiunea înlocuirii acestuia cu unul nou, operaţiunile de montare vor fi efectuate de către un angajat al unui service autorizat al mărcii Purmo. Dacă montarea radiatorului înlocuit va fi îngreunată, de ex. în cazul lipsei robineţilor (vanelor) care facilitează deconectarea radiatorului de la instalaţie, angajatul de service poate refuza demontarea radiatorului vechi şi montarea radiatorului nou, lăsând însă radiatorul nou la client. În astfel de cazuri pretenţiile cuprinse în reclamaţie sunt considerate a fi îndeplinite de către Garant. Perioada de garanţie se va prelungi cu perioada de efectuare a reparaţiei, calculând de la data furnizării produsului la Garant până la data reparaţiei, iar în cazul înlocuirii radiatorului cu unul nou, perioada de garanţie se socoteşte de la început. Garantul îşi rezervă dreptul de a efectua modificările produselor sale fără anunţare prealabilă cu condiţia că aceste modificări nu vor cuprinde nici un fel de detalii tehnice care influenţează alegerea radiatorului.

14. Prezentele condiţii de garanţie pentru marfa vândută nu exclud, nu limitează şi nu suspendă drepturile cumpărătorului care rezultă din neconformitatea mărfii cu contract, în conformitate cu legea din data de 27.07.2002 privind condiţiile speciale de vânzare către consumator precum şi privind modificarea Codului civil (M. O. din 2002, nr. 141, poz. 1176). Condiţiie de garanţie în forma de faţă devin obligatorii din data de 01.07.2013.